زهرا ناززهرا ناز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 9 سال و 12 روز سن داره

دختر دردانه ی من...

تولد یک سالگی زهراناز

1392/5/16 5:09
نویسنده : مامان زینب
1,638 بازدید
اشتراک گذاری

 


 

فرشتهفرشته کوچکم سالروز زمینی شدنتفرشته

هوراهورا مبااااااااااااااااااااااااااارکهوراهورا

 

 دختر عزیزم یک سال از با تو بودن می گذره و من و بابا از این نعمت خدا خیلی خوشحالیم و برایت بهترین ها رو آرزومندیم

یه تولد خودمونی خونه پدر جون و خونه بابا علیرضا گرفتیم و قرار شد سال آینده که یه خورده بزرگتر شدی یه جشن مفصل برات بگیریم

اینم عکسهای این شب شیرین:

اینم کیکی که خودم برات پختم زبان

دسر های خوشمزه ای که عمه یاسی زحمتشو کشید( مرسی عمه جون )

 ادامه مطلب یادت نره

 

از طرف پدر جون و مادر جونتشویق

از طرف بابا علیرضا و مامان ثریا تشویق

یه کادوی دیگه از طرف مامان ثریاتشویق

اینم از طرف بابا و مامان زهرا نازتشویق

بقیه کادو ها نقدی بود و دست همه درد نکنه تشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

رها
23 تیر 92 5:24
واااااای تولد تولد تولدت مبارک بیاشمع فوت کن تا صد سال زنده باشی گلمتبریک میگم بهتون مامان زینب جون از طرف من حتما زهراناز ببوسین...امیدوارم همیشه شاد باشین در کنار خانوادتون[خانواده
حتما مرسی عزیزم از لطفت
خاله نفيسه
23 تیر 92 16:43
فدات بشم نانازى همه ى كادوهات مبارك باشه


فدای اون دستات بشم که به سختی برام نظر می داری
خاله نفيسه
24 تیر 92 14:23
مرسى اجى جون يعنى من انقدر ارزش دارم كه برام دل نگرونى بعدشم زهرا نازى انقدر ارزش داره كه چشمام و دستام رو وقت خودم رو گذاشتم كه براى صورت نازش نظر بدم كه بينظير
از طرف من ببوووووووووووووووسسسش


خیلی برام با ارزشی اینو از ته قلبم میگم دوست دارم حتما برات دستور پیراشکی رو میگیرم راستی اسم اون نون با پیازچه کلانه بود
خاله نفيسه
25 تیر 92 14:48
خيلى ممنون اجى جون منم از ته ته ته قلبم ميگم دوستون دارم

راستى خودم اون شب اون نونى كه پيازچه داره رو فهميدم ولى اون يكى رو نميدونمولى در هر صورت دستت درد نكنه


فدای تو


فهیمه مامان فاطمه
28 تیر 92 12:52
تولدت مبارک زهرا ناز جونم . الهی 120 ساله بشی


فدای محبتت عزیزم
مهناز مامان ترلان کوچولو
5 مرداد 92 0:37
عزیزم شما خیلی با سلیقه این چند روز دیگه تولد دخترمه میشه بگین طرز تهیه ی این دسر ژله ای چه جوریه توی وبم نظر بذارین لطفا


حتما عزیزم