زهرا ناززهرا ناز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 9 سال و 12 روز سن داره

دختر دردانه ی من...

مروارید نهم

1392/5/16 5:26
نویسنده : مامان زینب
422 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ریزه من این چند روز خیلی مریضی کشیدی و  الهی همیشه تنت سالم باشه ، اول از اون شب لعنتی که با تب 39 درجه تا صبح بیمارستان کودکان نگهت داشتیم و من و بابا خیلی نگرانت بودیم و خدا رو شکر که با شیاف تبت پایین اومد و بعد از دو سه روز اسهال شدید گرفتی و وزن کم کردی مامان فدای تن لاغرت بشه ، الان یه خورده بهتر شدی و داروهاتو هر هشت ساعت با هزار مکافات بهت میدم آخه خیلی زود بالا میاری و...

 امشب افطاری با بابا علیرضا و مامان ثریا رفتیم بیرون ، وقتی سوار ماشین شدیم  ذوق زده شدی و   واسه خودت دست می زدی و همش با آینه جلوی ماشین بازی میکردی و کلی چیزای جدید یاد گرفتی و از همه مهمتر تازه متوجه شدیم بللللللللللللللللللله دندون نهم رو در آوردی  و...

رویش نهمین مرواریدت مباررررررررررررررررررررک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رها
17 مرداد 92 11:44
اخی نازی امیداوارم دیگه مریض نشی...
دندون نووووووو مبارک عزیززززززم


ماچ]

هیراد و عمه لیلاش
18 مرداد 92 15:39
بگذشت مه روزه ، عید آمد و عید آمد بگذشت شب هجران، معشوق پدید آمد آن صبح چو صادق شد، عذرای تو وامق شد معشوق توعاشق شد، شیخ تو مرید آمد عید سعید فطر بر شما مبارک
خاله نفيسه
25 مرداد 92 13:28
اجى جون سلام دلم براتون خيلى تنگ شده نميدونم اين نظر به دستت ميرسه يا نه چون براى دختر دريا نظر دادم ولى چيزى ندييدم

راستى تبريك ميگم به عقجم كه دندان در اورد

اين خودش يه مرواريد ديگه دندونش كه هيچي

خوب اجى جون وقتت رو نگيرم از طرف من ٢تا ببووووووووووسش.

اجى گلم اين گل مال تو


سلام آجيجون منم دلم برات تنگ شده لبتابم خراب شده تازه پيامتو خوندم زيارتتم قبول
از طرف من به ازاده تولدشو تبريك بگو و چند بار براش زنگ زدم گوشي خاموش بود ، هر دو تاتون رو از راه دور ميبوسم و تا لب تابم درست بشه دوباره عكس ميذارم راستي براي دختر دريا نظري نيومد گلم بووووووووووووووووووووووووووووووس