زهرا ناززهرا ناز، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 9 سال و 13 روز سن داره

دختر دردانه ی من...

زلال کرامت

1392/5/7 4:18
نویسنده : مامان زینب
550 بازدید
اشتراک گذاری

بنگر که مرتضی در این ماه ، روزه را با بوسه از لب پسر افطار می کند

سلام بر لب های رسول الله که میلاد تو را به درگاه پروردگار سبحه گفت و نام یگانه ات را از دست جبرییل گرفت و در گوش عصمتت زمزمه کرد ،
سلام بر لبخند سر افرازعلی که در طلوع تو اتفاق افتاد ،

سلام بر غریب مدینه ، سلام بر تو ای کریم اهل بیت

دوباره به نیمه ماه رمضان نزدیک میشیم و دلم حال و هوای خاصی پیدا می کنه و وقتی اسم امام حسن میاد اشکام بی اختیار روونه میشن و دست خودم نیست و وقتی یاد مظلویت آقا توی بقیع  می افتم دلم میگیره و...

  امسال سومین سالیه  که تو خونه مراسم  برگزار میکنیم و سال گذشته این برنامه مصادف با جشن به دنیا اومدن زهرا ناز بود و که می دونم با عنایت آقا دخترم صحیح و سالم به دنیا اومد ، امام مهربونم یه دنیا ممنونتم و ...

و از کریم اهل بیت می خوام مشکل همه گرفتار ها رو حل کنه ( به خصوص  کسی که مثل خواهر   دوسش دارم و میدونم به دعا احتیاج داره و  دوستای خوبم التماس دعای ویژه  برای این عزیز دارم )

تا خدا هست و خدایی میکند مجتبی مشگل گشایی می کند



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بهراد
31 تیر 92 9:37
ممنونم از مهربونیت


نظر لطفت عزیزم
رها
3 مرداد 92 11:31
ایشالله به حرمت همین ماه عزیز مشکل دوستت و همه ی مسلمونا حل بشه! آمین این عید بهتون تبریک میگم