زهرا ناززهرا ناز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 9 سال و 12 روز سن داره

دختر دردانه ی من...

اولین عکسهای آتلیه زهرا ناز

1392/5/7 4:19
نویسنده : مامان زینب
789 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم توی هفت ماهگی چند روز قبل از جشن دندونی با هم رفتیم آتلیه تا چند تا عکس برات بگیرم و یک عکس هم انتخاب کنیم روز جشن به مهمونا بدیم ، از شانسمون بعد از چند دقیقه چنان حالم بد شد که تو رو به مامان ثریا و خانم عکاس سپردیم و بابایی منو به درمانگاه برد

  با سرم و آمپول دو تا سه ساعت طول کشید تا حالم یه خورده بهتر شد و دلم پیشت بود و مثل اینکه خانوم خانوما حوصله به خرج ندادی

و مامانی همه لباساتو نپوشید تا عکس های بیشتری بگیریم  و.. خلاصه بعد از مدتها رفتیم عکساتو گرفتیم و وقتی نگاه به عکسها کردیم احساس کردیم که چه قدر کوچولو بودی و حالا دختر عزیزمون بزرگ شده و ...  دوستت داریم  تا بی نهایت ، عشق من و بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیرناز
29 تیر 92 16:07
سلام عزیزم من کاملا با قرار وبلاگی موافقم چند نفر و هم میشناسم مثل مامان شازده امیر و رها بانو و مامان محراب که زنداداشمه ایشالا بعد ماه رمضون یه قرار بذار هماهنگ میشیم ایشالا عکسای عروسی فرشته ات در ضمن با افتخار لینک شدین همشهری


حتما عزیزم
رها
30 تیر 92 15:05
خیلی عکسات خوشگل شده زهرا نازجون البته خودت خوشگل بودی که عکسات ناااااز شدن


نظر لطفته عزیزم
خاله نفيسه
30 تیر 92 18:27
فدااااااااات بشم كه انقدر نازى زهرا ناز واقعى قربون اون لبخندت خيلى دوست دااااارررررم
از همين جا كه توى خونه هستم ميبوووووووسمت



ممنون خاله مهربون که با نظراتت ما رو خوشحال میکنی
م ی ب و س م ت ن ه ی ک ی ن ه د و ت ا ه ز ا ر ت ا
مامان بهراد
31 تیر 92 9:41
ای جااانم عکسات قشنگ شدن اما خودت قشنگ تری خاله جوووووووووون......


فهیمه مامان فاطمه
2 مرداد 92 15:11
خوش به حالت زهراناز جون با این مامان بابای مهربون . خیلی عکسا خوشگل بودن
مامان مهرنگار
16 شهریور 92 0:53
صد ساله باشه دختر نازتون.
مامانی دوست دارم بیشتر باهم اشنا بشیم.


با کمال میل عزیزم