زهرا ناززهرا ناز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 9 سال و 12 روز سن داره

دختر دردانه ی من...

معاینه پزشکی

1392/3/30 12:10
نویسنده : مامان زینب
670 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز من و بابایی برای چکاب ماهیانه تو رو به دکتر بردیم طبق معمول مطب خیلی شلوغ بودابرو همش بغل بابایی بودی تا نوبت ما بشه اینقدر شیطونی و جیغ می زدی همه کلافه شدند...آخ

آقای دکتر مهربون اول گوش هاتو  و بعد ضربان قلبتو معاینه کرد و گفت عالیه ( منم تو دلم گفتم خدایا هزاران بار شکرت ) و سپس قد و وزنت رو گرفت که قد 76 و وزنت هم 10 کیلو ( مامانی فدای قد و بالات بشه ) و دکتر به سیستم نگاهی کرد و با وزن ماه قبل مقایسه کرد و گفت خیلی خوبه ...

وقتی  خواست دندونات رو نگاه کنه یه حرکت رفتیزبان که آقای دکتر گفت از او دم درازاستنیشخند

قلبراستی دیروز سالگرد ازدواج مامان ثریا و بابا علیرضا بود قلب و اینم گلی که بابا واسه مامان خرید الهی همیشه سایشون بالای سرمون و در کنارمون باشن ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فاطمه
30 خرداد 92 20:23
سلام اینم از وب ما!اگه نذاشتم به خاطراین بود چون وبلاگ من در مورد نی نی نیس ...چون اخه برا بهراد جون هم نظر میزارم...وباسایت اما چون فاطمه خانم سرشون شلوغ نمیاد گفتم شاید شما هم مثل ایشون باشید البته اسم واقعیم فقط تو وبلاگ شما نوشتم وتووبم اسمم رهاست. و از طریق وب بهراد جون با وب شما اشنا شدم خیلی وقته پیگیر نی نی ها نازتون بودم اما چند وقتی نظر میزارم
فاطمه
30 خرداد 92 20:24
وااای دخملتون دیگه داره براخودش خانمی میشه ها...ایشاا...همیشه سالم وشاد باشین
خاله نفيسه
2 تیر 92 20:00
فدات بشم زهرا جوجو واقعاً زهرا نااااااززى عزيزم


منم دوست دارم عزیزم
باشماق
3 تیر 92 16:47
بیا این ورجک ما را هم ببین


حتما عزیزم