زهرا ناززهرا ناز، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 9 سال و 13 روز سن داره

دختر دردانه ی من...

ماهگرد یازدهم

1392/3/28 1:42
نویسنده : مامان زینب
658 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من

 ورودت به ماه دوازدهم زندگی مبارک

توی این ماه بهم به خاطر تعطیلات تابستونه بهم وابسته تر شدی و  خدا عاقبت دو سه ماه رو به خیر کنه چه جوری برم سر کار  چشم...

  کارهای این ماهت : عاشق بازی با وسایلی مثل جارو برقی و سیم و کابینت و... هستی و توی غذا ها به ماکارونی خیلی علاقه داری و با یه ولعی می خوری نگو و نپرس و از میوه ها خیار و آلوچه رو بیشتر دوست داری و برنامه های کودک رو با دقت کامل نگاه میکنی هیپنوتیزم

 ولی از حرف زدن خبری نیست فقط یکی دوبار بهت گفتم بیا گز بخور گفتی گززززززززززززز خوشمزه و دلمون غش کرد ...

توی حموم حسابی بازی میکنی و عاشق آب بازی هستی 

از همه مهمتر این که هر رو یه ناز کردن تازه یاد می گیری ...

اینم یه اثر هنری از دستای هنرمندت نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پرهام ومامانش
28 خرداد 92 1:37
فاطمه
28 خرداد 92 8:44
سلام چه نازه ازطرف من حتما ببوسینش..
12 ماهگیت هم مبارک باشه خانم کوچولو....
ایشا...120ساله بشی...

نگران نباشین خواهر منم همینطور بود ولیییی وقتی شروع به حرف زدن کرد کاملا جمله ای حرف میزد..اونقدر براتون پر حرفی میکنه وشیرین زبونی که دلتون برا این روزا تنگ میشه


مرسی از لطفتون حتما
فاطمه
28 خرداد 92 8:47
خواستم ی چیزی بگم هرچند که خودتون واردترید....نزارید برنامه کودک ببینه بیشتر باهاش بازی های جورواجور بکنین چون تلویزیون اصن برا بچه خوب نیس...بازی تو این سن خیلی خوبه....امیدوارم ناراحت نشده باشید
مواظب ناز واداهاش باشین..


حق با شماست ولی عادت کرد خیلی سخته ازش دور کنم
مامان بهراد
29 خرداد 92 9:15
گلم دوازده ماهگیت مبارک
خدا رو 100 هزار مرتبه شکر که داریم بزرگ شدن بچه هامون رو در صحت و سلامت می بینیم و این زیباترین اتفاق.
زهرا ناز خاله خدا می دونه که یه دنیا دوست دارم و عین بهراد خودم برام عزیزی و روز به روز مثل اسمت داری ناز تر میشی هزار هزار ماشاالله....
میبوسمت عزیییییییزم


دل به دل راه داره منم بهراد رو خیلی دوست دارم فدای تو
فاطمه
29 خرداد 92 15:00
سلام بازم بابتش عذر میخوام
اگه این گفتم چون اثرش دارم رو خواهرم میبینم بااینکه بزرگه...هرچند اینطور که فهمیدم شما معلمید...ومعلم ها اصولاا خیییلی باهوش هستن وخودتون بهتر از من میدونید


سلام عزیزم نه اصلا ناراحت نشم از نظر لطفت ممنونم فقط می خواستم بگم چرا آدرس وبت رو برام نمیذاری تا بیام پیشت
هیراد و عمه لیلاش
29 خرداد 92 16:02
یازده ماهه شدنت مبارک
قربونت برم که ماشالله کلی بزرگ شدی و کارای جدید انجام میدی


ممنون عزیزم