زهرا ناززهرا ناز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 9 سال و 12 روز سن داره

دختر دردانه ی من...

ماهگرد هفتم در کیش

1391/11/28 17:54
نویسنده : مامان زینب
594 بازدید
اشتراک گذاری

عمرت به بلندی هفت آسمان ، قشنگی زندگیت به زیبایی هفت رنگ رنگین کمون و هفت بهشت خدا ، معرفتت به وسعت هفت دریا و قدمهایی که به امید خدا در روزهای آینده بر میداری در مسیر هفت با طواف خانه خدا باشد ...

20 هر ماه رو به مناسبت ورودت به زندگی جشن میگیریم و ماهگردت هفتمت با سفر مون یکی شد و یه جشن کوچولوی چهار نفره ترتیب دادیم  ...

تشویق زهراناز عزیزم هفت ماهگیت مبارکتشویق

ماچ مامان فدای خنده های قشنگت بشه الهییییییییییماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کوثری
28 بهمن 91 18:20
سلام عزیزم اگر دنبال طرحی زیبا واسه تقویم 92 میگردید یه سری به وبلاگ من بزنید امیدوارم خوشتون بیاد http://temparti.blogfa.com/
مامان بهراد
30 بهمن 91 10:00
وااای عزیز خاله 7ماهگیت مبااااارک
خاله نفيسه
4 اسفند 91 23:09
فدات بشم كه انقدر ناز دارى عزيزم به مامانت بگو انقدر عكس هاى نازت رو نذاره وبرات بايد كيلوكيلواسفنددود كنه انقدركه تو نازى جيگر


قرببببببببببببببببببببون معرفتت که اینقدر به ما سر میزنی
مریم
10 اسفند 91 9:15
سلام دوست عزیزم وبلاگ زیبای دارید خوشحال میشم به منم یه سر بزنید من شما رو به اسم دختر دردانه من لینک کردم لطفا شما هم منو به اسم خلوت مادرانه(مریم جون) لینک کنید.ممنون
بازم میام پیشت


ممنونم عزیزم حتما
مریم
13 اسفند 91 21:21
سلام دوست عزیزم خوبی؟مامان زینب دخترت خیلی نازه انشالله خدا برات نکهش داره.برای منم دعا کن خدا بهم نی نی بده.حالا بدووو بیا آپ کردم منتظرماااااااااااااااااااااااااا بدو بیا جیگلم
بووووووووووووووووووووووووووووووس


حتما گللللللللللللللللم
مریم
21 اسفند 91 11:29
سلام عزیزم آپیدم بیا پیشم منتظماااا بوس
مامان زهرا
21 اردیبهشت 92 2:07
سلام عزیزم چه کوچولوی ناناسی داری خدا برات حفظش کنه