زهرا ناززهرا ناز، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

سفر به کیش

1391/11/28 15:04
نویسنده : مامان زینب

از مدت ها قبل مامان و بابا تو فکر یه مسافرت بودن  متفکر و بالاخره به پیشنهاد مامانی تصمیم گرفتیم به کیش سفر کنیم ، تا تعطیلات رو به خوبی بگذرونیم اما قیمت بلیط ها دو برابر قیمت واقعی بودابله با بابا علیرضا مشورت کردیم که قضیه از این قراره و ... بابایی هم بهمون قول داد تا برامون  بلیط پیدا کنه و پیشنهاد دادیم با هم چهارتایی بریم ... بالاخره سه روز قبل از پرواز باباعلیرضا برامون بلیط گرفت ( خییییییییییییلییییییی ممنون بابایی ) ماچ ساعت 10 شب سه شنبه به سمت تهران حرکت کردیم و نیمه های شب به فرودگاه رسیدیم و کمی استراحت کردیم و ساعت 6:30 به سمت کیش پرواز کردیم ...

کلی توی هواپیما شیطون بازی درآوری ، جیغ زدی  ، خلاصه اینکه من و بابا رو کلافه کردی ما هم تو رو فرستادیم بغل مامان ثریا و بابا علیرضا تا نفس راحتی بکشیم ...اوه

واااااااااااااااااااااای که چه وروجکیییییییییییییییی شدی

دختر گلم خیلی خانوم بودی لبخندبه جاهای دیدنی کیش ( کشتی یونانی ، آکواریوم آب شور ، هتل داریوش ، قنات کاریز ، اسکله تفریحی ، پنگوئن، پارک دلفین ها )  رفتیم ، به مرکز تجاری های مختلف برای خرید رفتیم مامانی  واسه دختر نارش لباس خوشگل خرید و...

چشمک واسه اولین بار بستنی خوردم چشمک

آخه چقدر منو می چرخونین خسسسسسسسسسته شدممنتظر

ساناز
28 بهمن 91 16:47
سلام مامانی. خوشحال میشم به سایت ما سر بزنی.کلی لباس مارکدار با کیفیت و قیمتهای استثنایی. www.ninipal.com
قالب کودکانه
28 بهمن 91 17:33
سلام گلم اگر دوس داشتی با عکس فرشته ی گلت برات قالب وبلاگ درست کنم یه سر بیا نمونه کارامو بین خودم طراحی و کد نویسی می کنم هر جوری که بخوای با هر تمی که بخوای قالب درست می کنم راستی تقویم هم درست می کن اگر دوس داشتی نمونه کارای تقویم رو برات ای میل می کنم
مامان بهراد
30 بهمن 91 10:01
قربون اون صورت ماهت......