زهرا ناززهرا ناز، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 9 سال و 13 روز سن داره

دختر دردانه ی من...

اولین محرم در کنار دخترم

1391/9/12 7:52
نویسنده : مامان زینب
4,226 بازدید
اشتراک گذاری

امسال محرم واسه مامان و بابا حال و هوای خاصی داشت چون اولین سالی بود که تو کنارمون بودی و خدا رو واسه داشتنت هزاران بار شکر کردیم و از خدا خواستیم به همه اونایی که آرزوی فرزند دارند ، بهشون عطا کنه...

سال گذشته محرم تو دل مامان بودی و مامان نذر کرده بود صحیح و سالم دنیا بیایی و تو رو به مراسم شیر خواره ها ببره ، تصمیم گرفتیم به قم حرم حضرت معصومه بریم تا کنار بانوی کریمه عزاداری کنیم

روز هفتم محرم ساعت 3 بعد از ظهر به سمت قم حرکت کردیم تو ماشین حسابی خوابیدی و لوس بازی در آوردی تا ساعت 12 شب رسیدیم به هتل لاله رفتیم ...

صبح روز هشتم محرم ساعت 7 صبح  آماده شدیم برای مراسم شیرخواره ها ،  درب ورودی حرم  به همه بچه ها لباس علی اصغر می دادند ، مادرای زیادی همراه کودکان دلبندشون برای مراسم اومده بودند ...

توی بغل مامان  ثریا به آرومی خواب بودی بیدارت کردم و لباس زیبا علی اصغر رو به تنت کردم دخترم عین

فرشته ها شده بودی فرشته مامان فدای صورت ماهت بشه ، قربون دل رباب بشم تا مادر نباشی نمی تونی درک کنی واقعا سخته ...

مراسم به یاد ماندنی بود ،وقتی تو رو روی دستم گرفتم   آقای فیلم بردار اشاره کرد که بالاتر بیارمت تا ازت فیلم بگیره ، بعد از چند لحظه عمه زنگ زد گفت که تازه از برنامه زنده زهرا ناز رو دید کلی هم قربون صدقه ات رفت ماچ

 عکسهای دخترم توی مراسم شیرخوارهها

الهی حضرت علی اصغر نگه دارت باشه

مامان فدای نگاه کنجکاوت بشه الهییییییییییییییییی

 

نفسسسسسسسسسسسس مامان خوابش گرفت

اینم عکس دخترم که واسه امام حسین مشکی پوشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فینتالی
8 آذر 91 20:22
ما سعادت نداشتیم که امسال شرکت کنیم قبول باشه
امیداورم که دختر گلتون همیشه سلامت باشه


مرسسسسسسسسسسی عزیزم
مامانی چشم به راه
9 آذر 91 11:31
ای جاااااااااااااااااااااااااانم..الهههههی قربونت برم نانازخاله..چقد خوشگل خوردنی شدی ماشالا...بوووووس
الهی امام حسین حافظت باشه
کوچولو...[h


مرسیییییییییییییییییییییییی خاله جووووووووووووووون


زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
9 آذر 91 13:19
سلام زینب جون...
خدا برات نگهداره این زهرای نازنازیو..
از اینکه تو حرم کریمه اهل بیت من و یاد آوردی خیلی خیلی ممنونم... خوبی این وبلاگ ها همینه که دوستهای خوبی مثل شما پیدا میکنم ... برام خیلی دعا کن... جای خالی پسرم و یه بچه تو زندگیم خیلی به چشم میاد ... هر کی میبینه من و از جال پسرم می پرسه , دلم باز میشکت نه ...

توکلت به خدا باشه خواهر گلم

هیراد و عمه لیلاش
10 آذر 91 14:44
سلام خانمی و زهراناز گلم
خیلی خیلی ممنونم که به گل پسری من رای دادید


خواهش میکنم عکس هیراد خیلی ناز بود