زهرا ناززهرا ناز، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 9 سال و 13 روز سن داره

دختر دردانه ی من...

انتظار ما به سر رسید

1391/9/13 1:58
نویسنده : مامان زینب
1,237 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از چهل روز چشم انتظاری و دلتنگی ، ساعت 3 صبح از خواب بیدار شدیم لباس قشنگتو پوشیدی ، سرحال و خندون  به سمت فرودگاه حرکت کردیم ؛ ساعت 4:30 رسیدیم که دیدیم هواپیما زودتر نشسته ،  خوشحال شدیم که بابا علیرضا از سفر حج برگشت و چشم ما روشن به روی ماهش شدقلبماچ دلمون خییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییی تنگ شده بودبغل خدا رو شکر که صحیح و سالم از سفر اومدی... 

.

اینم گل زهراناز 

قربانی واسه حاجی بابا 

..

 آماده شدی میخواهیم ببریمت فرودگاه ، خندون مامان لبخند

 

 

حالا نوبت سووووووووووووووووووووووغاتیه ، که باباعلیرضا ما رو حسابی سوپرایز کرد

عکسها ادامه مطلب

.

.

.

 .

.

.

.

.

.

.

.

اینم سوغاتی دایی مجید و زن دایی جون  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرشیدا قند عسل
29 آبان 91 11:56
سلام چشمتون روشن حجشون قبول حق ، دختر کوچولوی خوشملتون رو ببوسید.


مرسییییییییییی انشالله قسمت شما بشه
مامانی چشم به راه
29 آبان 91 18:31
سلام دوست خوبم..
ممنونم که به وبم سرزدی مهربونم..
ازنوشته هات کلی امید گرفتم...ولی میترسم دوباره باردارشم..
ماشالله ..دخترت روازطرف من ببوس..چقد خوشگلوخواستنیه ماشالله..مخصووصا اون خنده اش..خوشبحالت که خدا بعد این انتظاروسختی این گل خوشگلوبهت بخشیده..خدا حفظش کنه
من لینکت کردم عزیزم


سلام دوست خوبم منم همه این سختی ها رو کشیدم هر چی بگی حق داری توکلت به خدا باشه ،انشاالله به زودی یه نی نی ناز به دنیا بیاری گلم
مامان بهراد
30 آبان 91 17:03
چشمت روشت عزیز خاله............. وااااااای چه سوغاتی های خوشگلی.... خوب سوغاتی خوردیااااااااااااا...........
فرشته
1 آذر 91 14:46
سلام دختر خیلی خوشگل وعسلی دارید خدابراتون نگهش داره من با افتخار لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم مارو لینک کنید عسل خانم رو بوس آبداراز طرف من بکنید


حتما ممنون که به ما سر زدی
هیراد و عمه لیلاش
2 آذر 91 0:07
چشمت روشن زهراناز خانم دختر حاجی


انشاالله یه روز قسمت شما بشه عزیزم