زهرا ناززهرا ناز، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 9 سال و 13 روز سن داره

دختر دردانه ی من...

عروسک قشنگ من

1391/8/23 15:00
نویسنده : مامان زینب
1,122 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز مامان امروز خیییییییییییییلیییییییییییی خانوم بود تشویقتشویقتشویق

 

توی عروسک ها ، خاله قوری رو از همه بیشتر دوست داری وقتی شیرتو خوردی مشغول بازی با عروسک شدی منم دیدم آرومی رفتم سراغ کار خونه ، بعد از چند دقیقه دیدم عروسکت رو بغل کردی و  مثل فرشته ها خوابیدی این اولین باری بود که بدون من و تکون دادن خوابیدی ...

 

اینقدر نااااااااااااااااااااااااااااااااز خوابیدیییییییییییییییییی دلم میخواست فقط نگات کنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
26 آبان 91 14:59
فدات بشم عزیزم که اینقدر ناز مثل فرشته ها لالا کردی باید ببینم خاله قوری هیراد کجاست شاید اونم مثل تو اینجوری لالا کرد
مامان فینتالی
12 آذر 91 11:09
آخی نازی عروسک مورد علاقه فینتالی هم آقا قورقوریه