زهرا ناززهرا ناز، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 9 سال و 13 روز سن داره

دختر دردانه ی من...

چهارمین ماهگرد زهرا ناز

1391/8/24 21:19
نویسنده : مامان زینب
1,077 بازدید
اشتراک گذاری

         قلبقلبعسل مامان و بابا ورودت به ماه پنجم مبارکقلبقلب

 

 

                           

 

دخترم با تو سخن می گویم

گوش  کن با تو سخن می گویم :

زندگی در نگهم گلزاریست

وتو با قامت چون نیلوفر -

شاخه پر گل این گلزاری

من در اندام تو یک خرمن گل می بینم

گل گیسو - گل لب ها - گل لبخند شباب

من به چشمان تو گل های فراوان دیدم

می خرامی و تورا می نگرم

چشم تو آیینه روشن دنیای منست

 

 

امشب من و بابا و مامان ثریا به خونه دایی مجید رفتیم تا چهارمین ماهگردتو جشن بگیریم  و...

 

تشویقتشویقتشویقلبخندلبخند

 اینم کیک ماهگردت که مامان ثریا زحمتشو کشیدقلب

 

 

 

 اینم نفس مامان که با چه شرم و حیایییییییییییی کنار بهراد جون نشسته خجالتخجالتخجالت

 

 اینم کادو ماهگردت که مامان و بابا واسه ناز گلشون هدیه گرفتند ماچ

اینم هدیه پدر جون به مناسبت چهارمین ماهگردت لبخند

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان زهرا نازنازی
22 آبان 91 14:06
سلام عزیزم

ماشاالله 1000 ماشاالله به این زهرا خانوم نازنین

ممنون از حضوره سبزتون
شما با افتخار به جمع دوستان هم اسم زهرا نازنازی اضافه شدید

شاد باشید

مرسی عزیزم لطف کردی
خاله جون آزاده
24 آبان 91 0:27
فدا خواهرزاده های خوشگلم بشم من عاشقتووووووووووووونم


انشاالله یه روزی قسمت خودت یه نی نی ناز بشه