زهرا ناززهرا ناز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 9 سال و 6 روز سن داره

دختر دردانه ی من...

بدون عنوان

1393/4/20 3:59
نویسنده : مامان زینب
542 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز نازی من عاشق آب بازیه و به خاطر همین بیشتر اوقات با هم میریم  پایین  تا شما از آب بازی بیشتر لذت ببری و وقتی داخل جکوزی میبرمت از خوشحالی جیغ میزنی و بالا و پایین می پری و حالا حالا هم بیرون بیا نیستی شیطونکم این روزا وقتی میبینی دارم ازت عکس میگیرم خودتو لوس میکنی بعدشم میگی عکسو ببینم ، بیشتر با عروسک هات خاله بازی میکنی و لالا میگی اینقدر شیرین شدی بعضی اوقات دست خودم نیست و یه کوچولو گازت میگیرم و...

 

 

 

 

 

 


 

پسندها (6)

نظرات (9)

آجیده
20 تیر 93 7:56
سلام هزار ماشالله به این دختر ناز. مامان زینب خواهش می کنم از وبلاگ من بازدید کنید و اگر قابل دونستید لینکم کنید. من هنرهای دستی خودم را در وبلاگم می گذارم. متشکرم
الهه مامان مبین
20 تیر 93 13:29
ای قربون اون خندیدنت عزیزم . همیشه سلامت باشی گل من
سحر
20 تیر 93 17:40
*************************** *******\/***\/****\/********** *******/\***/\****/\********** *******||***||****||********** *******||***||****||********** ***(---------------------------------)***** ***(-----------تولدت مبارک-------)***** ***(---------------------------------)***** ***(---------------------------------)***** ****************************
مهربون
20 تیر 93 20:23
چه آب بازی میکنه......
سحر
20 تیر 93 20:23
اهل ساری هستید؟کجای ساری؟
خاله نفيسه
21 تیر 93 1:05
عاشقتم دخترك رويايى فرشته ى زيباى عزيز دل مايي تولدتم مباااااارك باشه عزييييز دلم
مهرانه
22 تیر 93 17:34
واقعا دختر زیبایی داری خدا حفظش کنه.
دی جی آرت
29 مرداد 93 3:00
سلام امروزه با وجود موبایل کامپیوتر و تبلت کتاب های الکترونیکی خیلی در بین مردم محبوب شدن با خرید یک کتاب می تونی تا میلیون ها بار از این کتاب را به دوستان هدیه بدهید بدون کهنه شدن یا خراب شدن حتما یه سری به ما بزنید دیجی آرت
مامان ریحانه
10 شهریور 93 10:59
چقدر عکسهاش قشنگه ماشالله ناز و بانمک هستی عزیزم