زهرا ناززهرا ناز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

دختر دردانه ی من...

دختر دردانه من دو سالگیت مبارک

1393/4/31 2:15
نویسنده : مامان زینب
2,091 بازدید
اشتراک گذاری

 نازنین زهرای من ، رویای کوچک شیرینم

 

 نه ماه نفست به نفسم بند بود و ...            

             

به دنیا آمدی و

 

 حالا نفسم به نفست بند است تا ابد ...   

         

سالگیت مبارک

 

فرشته نازنینم ساعت

 

در     تیر ماه زمینی شد

 

 

تولد تو تولد همه زیبایی هاست و ما هم این روز زیبا رو که مصادف شده

بود با میلاد امام حسن مجتبی جشن گرفتیم تا در خاطرمون باشه که

همه زندگیمون رو مدیون کریمه اهل بیت هستیم و ...

 

 

این پرچم رو خودم  پولک دوزی کردم ، یادمه وقتی برای اولین بار بازش کردم تا خطش رو ببینم گفتی اللهم و  چند کلمه دیگه که منظورت همون صلوات بود و بعد کنار سفره نشستی و خم شدی و بوسیدی و تعجب کردم آخه یه ماه قبل میلاد علی اکبر به مولودی رفته بودیم و  سفره سبز رو دیده بودی ولی فکرش رو نمی کردم که با دیدن پارچه سبز خاطره اون روز برات تداعی بشه و...

 

اینجا هم داری آماذه میشی و اصرار داری که برات به قول خودت چشم بزنم خندونک


 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

الهه مامان مبین
2 مرداد 93 19:12
2 سالگیت مبارک خوشگلم . همراه بهترین های قلبم برای تو خوشگل دخملم
مامان زینب
پاسخ
ممنوم عزیزم دلت شاد و لبت خندون بماند
مهرانه
3 مرداد 93 14:46
تبریک میگم زهرا جان
مامان زینب
پاسخ
ممنونم عزیزم
پدر نامهربان
4 مرداد 93 13:24
هرچي از زندگيم ميگذره احساس خوشبختي بيشتري ميكنم تا به نقطه اي رسيدم كه با داشتن زينب عزيز و دختر گلم هيچ آرزوي ندارم كه اينهم مديون همسر مهربان و صبورم هستم دوستتون دارم
مامان زینب
پاسخ
فدای تو عزیزم بشم که همه شرایط رو برای شاد بودنمون فراهم میکنی خسته نباشی گلم
محدثه ساداتی
2 شهریور 93 21:47
سلام.زهرا جون زیبامثل همیشه.راستی زینب جون راست کلیک وقفل کردی؟؟می خواستم عکس محمدجوادوبگیرم