زهرا ناززهرا ناز، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 9 سال و 13 روز سن داره

دختر دردانه ی من...

دختر دریا

1392/6/27 16:29
نویسنده : مامان زینب
1,517 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز من و دخترم و مامان ثریا به همراه خاله جون رفتیم دریا و تو رو بردیم شنا  ، اما آب یه خورده سرد بود و می لرزیدی و زود آوردمت بیرون و با حوله خشکت کردم و وقتی روی ساحل گذاشتمت از ماسه ها بدت میومد و پاهاتو بهم می مالیدی و ...

ولی برای اولین تجربه شنا ، خیلی خوب بود و دوباره یه روز  گرم میبرمت آب بازی تا خندون و شاد باشی عزیزم دووووووووووووووووووووووست دارم یه دنیا

فدای تو بشم که چه قدر مایو بهت میاد

عاشق پفکم نیشخندکلافهآخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
28 شهریور 92 1:35
واي ! دختر دريا رو ببينين چه ملوسه
خاله نفيسه
29 شهریور 92 21:13
سلام مل مل من خيلى وقت كه نميبينمت دلم برات از دل يه گنجيشك هم كوچك تر شده عزييييييييزم
فرشته ى كوچك وقتى رفتى دريا،دريا با دل پاك و روشنت نورانى نورانى شد
بازم براى صورت زيبات نظر ميدم عزيزم خداحافظ


سلام آجی جوووووووووووووووووووون منم دلم برات خییییییییییلی تنگ شد
راستی سال تحصیلی جدید رو بهت تبریک میگم و برات بهترین ها رو آرزو میکنم با اون صورت ماهت بهت میاد که حتما خانوم دکتر بشی هاااااااااا
راستی بهراد رو دیدی از طرف من محکم بوسش کن
یه دنیا ممنونم از نظرت گلم بوس بوس بوس 1000 تا بوس