زهرا ناززهرا ناز، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 9 سال و 13 روز سن داره

دختر دردانه ی من...

مادرانه

1392/2/21 2:12
نویسنده : مامان زینب
532 بازدید
اشتراک گذاری

 

   

           وقتی خیس از باران به خانه رسیدم

برادرم گفت چرا چتری با خود نبردی ؟

خواهرم گفت چرا تا بند آمدن باران صبر نکردی ؟

پدرم با عصبانیت گفت : تنها وقتی سرما خوردی متوجه خواهی شد ...

اما مادرم در حالیکه موهای مرا خشک می کرد گفت :

باران احمق !!!!

این است معنی  مادر

مادر عزیزم دستای پر از مهرت را می بوسمماچو برایت شادی و سلامتی آرزومندم قلب

و همیشه سعی می کنم مثل شما برای دخترم مادری مهربان باشم

فرشتهفرشته من دوستت دارم فرشته

دختر گلم خیییییییییییییییلیییی خوشحالم لبخندو خدا را روزی هزاران با شکر می کنم که منو لایق مادر بودن دونست ...

زهرا ناز عزیزم ، بابایی به مناسب میلاد حضرت زهرا و روز زن یه کادو به یاد موندنی بهمون هدیه داد و مثل همیشه ما رو غافلگیر کرد و ...(بعدا عکساشو تو ادامه مطلب میذارم)


عزیزم خیلی خیلی دلم میخواد زودتر حرف بزنی و بهم بگی مامان ، ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بهراد
23 اردیبهشت 92 13:18
سلام عشق خاله دلم برات یه ذره شده قسمت نشد اون دفعه که اومدی ببینمت شنیدم خیلی بزرگ تر شدی عزیزم... منتظر عکس های خوشگلت هستم عزیزم.........
خاله پارمیدا
24 اردیبهشت 92 11:52
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم خوشحال میشم سر بزنِِِِـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی