زهرا ناززهرا ناز، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

دختر دردانه ی من...

دختر دوست داشتنی من

1393/9/14 8:41
نویسنده : مامان زینب
1,272 بازدید
اشتراک گذاری

خنده های تو ، کودکی ام را به من می بخشد

 

و آغوش تو ، آرامش بهشتی

 

و دستهای تو، اعتمادی که به انسان دارم 

 

و چقدر از با تو بودن ، لحظه هایم رنگ عشق و مادرانگی میگیرد ...

 

دختر شیرینم ،خیلی خیلی دوست دارم و خدایا از این نعمت زیبایت هزاران بار

ممنونم ؛ به خصوص که این روزها محبتت گل کرده و هر لحظه میای و بهم میگی

بوس کنم و با بوسه گرمت به اوج آسمون میریم و ...

 

محبت نفس من و زندگی من و باباییمحبت

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

الهه مامان مبین
15 آذر 93 16:40
خدا نگه دارت باشه عزیز دلم . یه عالمه بوس برای دخملی نازم
رها
4 دی 93 18:52
قرمز بهش حسابی میاد