زهرا ناززهرا ناز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

دختر دردانه ی من...

عکس های جا مونده از تولد دو سالگی

1393/5/26 20:20
نویسنده : مامان زینب
1,051 بازدید
اشتراک گذاری

 دختر عزیزم عاشق شمع و کیک و ریسه های جشن تولد به خاطر همین ، بابای مهربونش محبتچند روز بعد از تولد، براش کیک خرید و البته موش موشکم همراه مامان ثریا  بیرون رفته بود و من و بابایی براش خونه رو تزیین کردیم  و برق ها رو خاموش کردیم وقتی وارد اتاق شدی با دیدن بادکنک ها جیغ زدی و اینقدر خوشحال شدی که هیچ وقت یادم نمیره چشمک

 

 

 

بوس همیشه شاد و خندون باشی عزیز مادر بوس

 

در حال حرکات موزون

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان گلشن
26 مرداد 93 21:19
سلام فرشته کوچولو تولدت مبارک
الهه مامان مبین
27 مرداد 93 16:16
فدات بشم من عزیز دلم . امیدوارم هیشه بخندی گلمممممممممممممممممممممممممممم . عکسها هم مثل همیشه عالیییییییییییییییییییییییییییییی
مامان زینب
پاسخ
به عکس های مبین جون که نمیرسه
خاله نفيسه
27 مرداد 93 23:15
عشق منى تو عزييييزم لباس سفيد كه ميپوشى عين فرشته ها ميشى البته خودت فرشته هستى
مامان زینب
پاسخ
دوست دارم خاله مهربون
سحر
26 شهریور 93 11:03